
ניהול משברים באינטרנט – עשו זאת בעצמכם
כאשר מדברים על ניהול מוניטין ברשת, מדברים לרוב על שיפור הנראות של חברות ועסקים באינטרנט. הדבר בדרך כלל נעשה על ידי דחיפה של דפים או
כאשר מדברים על ניהול מוניטין ברשת, מדברים לרוב על שיפור הנראות של חברות ועסקים באינטרנט. הדבר בדרך כלל נעשה על ידי דחיפה של דפים או
נראה שבתקופה האחרונה אין כותרת יותר חביבה מאשר זו המדווחת שסלב או איש תקשורת נחסם משימוש בפייסבוק או קיבל התראה חוזרת על חסימה אפשרית. זה
בוטים הנקראים לפעמיים גם “נציגי שירות וירטואלים” הם למעשה תוכנות המאפשרות לנו ליצור עם אינטראקציה גם כאשר אנחנו לא זמינים לשיחה אנושית עם הלקוחות שלנו.
בשבוע שעבר הודיעה גוגל שהיא אומרת שלום ל – Annotations (“הערות”) שליוו אותנו מספר רב של שנים, אך הפכו להיות מטרד עבור חלק גדול מן
אף על פי שכיום מגוון הדרכים לקבל מידע על הגולשים שלנו גדול יותר מאי פעם, החל משירותי אנאליטקס שונים ועד מפות חום וקבלת נתונים אודות
לפעמיים הכלים הקטנים, אך השימושיים הם אלו שיכולים לעשות את ההבדל בין קמפיין שיווקי מוצלח לבין קמפיין בינוני, במיוחד ברשת האינטרנט בה עלינו להציג נוכחות
תחום השיווק באינטרנט פורח וגם מי שמקבל שירותים מחברות שיווק חיצוניות רוצה לשפר את הידע שלו כדי שיוכל לפקח מקרוב על עבודת השיווק והפרסום של
פרסום שובב או “חצוף” הוא כינוי לטקטיקה שיווקית שמשתמשת באלמנטים לא שיגרתים. נשאלת השאלה מתי פרסום מסוג כזה הוא חצוף מדי ואיפה בדיוק עובר הגבול
זה לא סוד שהמלחמה על הוידאו ברשת לא הייתה מעולם עזה יותר, כאשר הן יו-טיוב והן פייסבוק מתגאות בזמן צפייה גדל והולך משנה לשנה בקרב
© כל הזכויות שמורות - בי פירסט בע״מ