
3 טיפים שיעזרו להגדיל את כמות הלידים לעסק שלך:
אם לידים הוא המקור העיקרי שמקדם את העסק שלך קדימה, אז חשוב לשים לב לתוכן השיווקי. התוכן הוא המנוע הפועם של הלידים כי בסופו של
אם לידים הוא המקור העיקרי שמקדם את העסק שלך קדימה, אז חשוב לשים לב לתוכן השיווקי. התוכן הוא המנוע הפועם של הלידים כי בסופו של
קניית לידים הוא מודל שצובר תאוצה בשנים האחרונות ונחשב לדבר הבא בעולם הפרסום ברחבי האינטרנט. הסיבה לכך היא די פשוטה למדי: רוב המוחלט של המודלים
בשבוע שעבר דיברנו על מחירי לידים, השבוע נדבר כיצד לנהל על הלידים שלכם אחרי שקיבלתם אותם. בדרך כלל אנחנו מקבלים את הלידים בצורה הגולמית שלהם.
כשאנחנו קונים ליד, הדבר הראשון שאנחנו בדרך כלל מסתכלים עליו הוא המחיר הגולמי של הליד – כמה הליד הזה עולה לנו? עם זאת, המחיר האמיתי
משפך השיווק הקלאסי מתאר את השלב שבו הגולש נמצא בתהליך ההמרה שלו: ממישהו שרק מבקר באתר או רואה את המודעה שלכם ועד לקוח שהצלחתם לגייס.
כולם מדברים אתנו על בניית מוניטין באינטרנט ולמה חשוב לעשות את זה כשהיום כל אחד מחפש את השם שלנו או של החברה אותה אנחנו מנהלים
שיווק שותפים הוא אחד המודלים הוותיקים ביותר להכנסה דרך רשת האינטרנט, ולמרבה הפלא הוא עדיין מצליח להיות רלוונטי בעולם המתקדם ורווי ערוצי הפרסום של היום.
איך למדתי להפסיק להתעצבן והתחלתי לאהוב את ה-Popups? פעם חשבנו שהדבר הכי מעצבן באינטרנט הם חלונות הפופ-אפ שהפציצו אותנו כל שנייה בפרסומות, צפצופים ואורות מהבהבים
בניגוד להרבה באז וורדס שאנחנו בעיקר שומעים עליהן, האינטרנט של הדברים (IoT) הוא משהו שקורה ממש עכשיו : יותר ויותר מכשירים ביתיים מציעים גישה כזו
© כל הזכויות שמורות - בי פירסט בע״מ