
האם סרטונים ודפי נחיתה הולכים ביחד?
אין עוררין על כך שהווידאו הולך ותופס חלק נכבד מכל הפעילות ברשת האינטרנט. למעשה, על פי המגמה הנוכחית, עוד שנתיים בלבד, הווידאו יתפוס כשמונים אחוז
אין עוררין על כך שהווידאו הולך ותופס חלק נכבד מכל הפעילות ברשת האינטרנט. למעשה, על פי המגמה הנוכחית, עוד שנתיים בלבד, הווידאו יתפוס כשמונים אחוז
לקוחות רבים שמעוניינים לפרסם את עצמם באינטרנט בוחרים לעבוד עם חברות לקידום אתרים, חברות לקידום ממומן בגוגל ובפייסבוק (PPC) וחברות לגיוס לידים. בין הפרמטרים שהכי
המעבר לשיווק דיגיטאלי בעשר השנים האחרונות לא פסח גם על הזירה המקומית ולצד עסקים קטנים ובינוניים שמפעילים קמפיינים עצמאיים ברשת, גם חברות השיווק ומשרדי הפרסום
למרות שבני אדם שונים זה מזה, רבות מהפעולות אותן הם מבצעים עדיין תלויות באותן טריגרים שמעוררים אצלם תגובות דומות. לכן, אם נדע מהם הטריגרים המשותפים
אומרים שהתוכן הוא המלך, ובהחלט יש לא מעט אתרים שמציגים תכנים מעולים אשר עוזרים לגולשים להבין נושאים מסובכים, מספקים להם טיפים שימושיים ועצות לפני קנייה.
בתחילת חודש יוני, גוגל הודיעה שהחל מתחילת שנה הבאה, היא תשלב בתוך דפדפן כרום חוסם פרסומות מובנה שיחסום לא רק Popups בגדלים מסוימים (כמו היום),
בדרך כלל כאשר אנחנו חושבים על קבלת לידים אנחנו ישר מתארים לעצמנו את המודל הקלאסי של בניית עמוד נחיתה גרפי ובו טופס שהגולש ממלא ומשאיר
מקצועות השיווק באינטרנט (“שיווק דיגיטאלי”) נחשבים כיום למקצועות מבוקשים מאוד, בעיקר בשל העובדה שחסם הכניסה אליהם נמוך יחסית (לעיתים מספיק תואר ראשון כללי) וגם מי
מאז הטבעת המושג “עובדות אלטרנטיביות” על ידי יועצת הנשיא טראמפ, קליאן קונווי בחודש פברואר השנה, נראה כי גם החדשות המזויפות משתוללות ברחבי הרשת. יותר ויותר
© כל הזכויות שמורות - בי פירסט בע״מ